Mariska Sturkenboom

Mariska Sturkenboom startte in 2012 bij Dedicon vanuit een achtergrond in de werving en selectie en de financiële wereld. Een bewuste overstap. Want met al die ervaring op zak vond ze het tijd om via haar werk een meer maatschappelijke bijdrage aan de samenleving te leveren. Dedicon en Mariska maakten kennis en dat bleek een goede match!

‘Kom verder’ is haar op het lijf geschreven. Als manager Klant nodigt Mariska Sturkenboom iedereen van harte uit die toegankelijkheid belangrijk vindt. Of het nu gaat om klanten uit het onderwijs die onze producten en diensten gebruiken, Bibliotheekservice Passend Lezen die onze producten levert aan de doelgroep, uitgevers die toegankelijk willen publiceren vanaf de bron, of financiers die ons werk mogelijk maken — Mariska gaat graag met hen in gesprek!

Samen met de afdelingen Productmanagement, Toegankelijkheidsmanagement, Klantenservice en Externe Communicatie zoekt Mariska uit wat onze klanten nodig hebben en hoe we dat zo goed mogelijk kunnen regelen. Dat is best een uitdaging in een veranderende wereld, maar samen met haar teams gaat ze die graag aan!

Wil je ook verder komen in de wereld? Neem dan contact op met Dedicon en laat Mariska weten wat jij vindt dat Dedicon nog kan doen om het lezen en leren beter toegankelijk te maken voor iedereen met én zonder leesbeperking.