Edwin Meijerink

In onze studio’s, tijdens één van onze voorleessessies, lazen we in een bekend automagazine dat een auto naast vervoermiddel ook expressiemiddel is. Dat een auto een statement is van de koper zelf. Onze gedachten dwaalden af van het magazine en kwamen uit bij Edwin. Want als je bent waarin je rijdt, dan hoort de rode auto van Edwin bij Edwin. We deden de check.

Knalrood. De kleur van de liefde en de bloei; knalrood drukt vitaliteit uit. Een kleur met een opwindend, krachtig effect. Iemand die een rode auto rijdt, geeft te kennen: daar kom ik aan! Rood geeft aan dat er een drang is om resultaten en succes behalen en drukt een hongerige begeerte uit om van het leven ten volle te genieten. Rood is de impuls tot opzienbarende daden, van productie tot op het ondernemende vlak. Typerend voor Edwin? Jazeker!
 
Maar ook Opel: betrouwbaar, doelgericht, staan voor wat je zegt, degelijk, familie, samen, aangenaam, schieten door ons hoofd. Ze kloppen allemaal.
 
Auto’s zijn metaalgeworden statements. Ze worden emotioneel gekozen en rationeel verdedigd. En ook dat is typisch Edwin.

Afbeelding
Portretfoto Edwin Meijerink

Edwin Meijerink

Manager Bibliotheek en Markt